0
فرماندار چابهار خبر داد:

آغاز انهدام مهمات عمل‌نکرده در چابهار

  • کد خبر : 18950
  • 01 تیر 1405 - 12:32
آغاز انهدام مهمات عمل‌نکرده در چابهار
فرماندار چابهار از اجرای عملیات انهدام مهمات عمل‌نکرده در محدوده پایگاه امام علی (ع) خبر داد و با اشاره به احتمال شنیده‌شدن صدای انفجار، بر ایمن بودن این عملیات تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پیام راسک» به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری چابهار، علیرضا نورا از اجرای عملیات انهدام مهمات عمل‌نکرده در محدوده پایگاه مستقل امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه خبر داد و بیان کرد: در جریان این عملیات که طی ۲ روز اجرا می‌شود، احتمال شنیده‌شدن صدای انفجار در برخی نقاط شهرستان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات در روزهای اول و دوم تیرماه از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ عصر انجام خواهد شد، افزود: هدف از اجرای این طرح، پاک‌سازی و ایمن‌سازی مناطق نظامی از مهمات عمل‌نکرده و ارتقای سطح ایمنی عمومی است.

فرماندار چابهار تأکید کرد: تمامی مراحل عملیات تحت نظارت نیروهای متخصص و با رعایت کامل اصول ایمنی در حال انجام است و جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

نورا با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و نیروهای امدادی در آماده‌باش کامل قرار دارند، تصریح کرد: این اقدام در چارچوب برنامه‌های دوره‌ای ایمن‌سازی مناطق نظامی انجام می‌شود.

وی از شهروندان خواست ضمن حفظ آرامش، اخبار و اطلاعات را صرفاً از منابع رسمی دنبال کنند و از توجه به شایعات و اخبار غیرموثق خودداری کنند.

نورا در پایان خاطرنشان کرد: همراهی مردم و اعتماد به اطلاع‌رسانی رسمی نقش مهمی در اجرای مطلوب این عملیات و حفظ آرامش عمومی دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://payamerask.ir/?p=18950

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.