به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پیام راسک»، احسان امیریان در حاشیه بازدید فرماندار، فرمانده سپاه و اعضای شورای اداری شهرستان از محل احداث ساختمان جدید کمیته امداد راسک، بیان کرد: این پروژه با هدف بهبود فضای اداری، ارائه خدمات مطلوبتر به جامعه هدف و افزایش رضایت مددجویان طراحی و اجرا شده است و بخش قابلتوجهی از مراحل ساخت آن به انجام رسیده است.
وی افزود: پیگیریهای مستمر و حمایتهای مدیرکل محترم کمیته امداد استان، نقش کلیدی در شتاب بخشیدن به روند اجرایی این طرح داشته و امیدواریم با تداوم این همراهی، هرچه زودتر شاهد افتتاح و بهرهبرداری از این مجموعه باشیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان راسک با قدردانی از حضور و بازدید صمیمانه مسئولان شهرستانی، تصریح کرد: این حضور میدانی، نشاندهنده عزم جدی مسئولان برای رفع موانع و تسهیل در تکمیل پروژههای عمرانی و حمایتی است و انگیزه ما را برای خدمترسانی هرچه بهتر به محرومان و نیازمندان دوچندان میکند.
امیریان ادامه داد: با بهرهبرداری از این ساختمان، زیرساختهای لازم برای ارائه خدمات مشاورهای، آموزشی و حمایتی به خانوادههای تحت پوشش فراهم میشود و بیشک این اقدام، گامی بلند در جهت توانمندسازی اقشار آسیبپذیر و تحقق اهداف کمیته امداد خواهد بود.
وی در پایان با تأکید بر نقش همدلی و همکاری بینبخشی، خاطرنشان کرد: همراهی فرماندار، فرمانده سپاه، اعضای شورای اداری و همه دستاندرکاران اجرایی، سرمایهای ارزشمند برای پیشبرد مأموریتهای محرومیتزدایی در شهرستان است و ما قدردان این حمایتها هستیم. امید که با افتتاح این مجموعه، زمینه خدماترسانی مؤثرتر و پایدارتر به مددجویان و نیازمندان عزیز فراهم آید.
انتهای خبر/
















